Teksty, hasła reklamowe

Hipnotyzujące teksty i hasła reklamowe

Stworzenie genialnego tekstu reklamowego, który będzie potrafił przyciągnąć uwagę odbiorców, to naprawdę karkołomne zadanie. Ludzie przyzwyczaili się do otaczających ich banerów w Internecie, ulotek, plakatów i przestali zwracać na nie uwagę. Dlatego też poziom trudności stworzenia chwytliwego tekstu reklamowego i zainteresowania nim odbiorców automatycznie poszybował w górę. W obliczu takiego zjawiska firmy, takie jak nasza, zaczęły proponować usługę kreowania zawartości reklam. Nasi pracownicy każdego dnia siedzą w gąszczu, widzą jakie teksty reklamowe się sprawdzają, a które pozostają obojętne do odbiorców. Dlatego też jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie skuteczną promocję.

Krótki, hipnotyzujący tekst

Budowa hasła reklamowego jest tylko pozornie prosta. W praktyce jest to karkołomne zadanie, którego nie każdy może się podjąć. Oprócz doświadczenia trzeba posiadać rozpoznanie w grupie odbiorców reklamy i znać oraz umieć wykorzystać zasady dobrego hasła reklamowego. Powinno być ono m.in. czytelne, z hipnotyzującym nagłówkiem wzywającym do zagłębienia się w temat, krótkie (nikt nie lubi analizować dłuższych tekstów, zwłaszcza reklamowych), łatwe do zapamiętania, wyróżniające się od konkurencji oraz budujące w świadomości klienta informację, że może skorzystać na współpracy. Spełnienie tych wszystkich warunków w atrakcyjnej formie to nie lada wyzwanie, któremu sprostają wyłącznie osoby zajmujące się tym zawodowo.

Praca długoterminowa

Stworzenie dobrego hasła reklamowego to nie praca na 2 dni. Oczywiście wstępny zarys można przygotować dość szybko, ale cały proces wydania dopracowanej w każdym szczególe reklamy, trwa o wiele dłużej. Po stworzeniu pierwszej propozycji i akceptacji ze strony klienta warto poddać ją opinii osób zewnętrznych. Można wypuścić ją w obieg do niewielkiej grupy odbiorców i obserwować ich reakcje, konwersję. Można także zaciągnąć do pomocy znajomych, współpracowników, partnerów czy pracowników, aby wyrazili swoją opinię i zasugerowali zmiany. Na podstawie dostarczonych danych można nanieść stosowne poprawki i usprawnić przekaz. Powtarzając ten proces kilkukrotnie w końcu można opublikować dopracowaną, konwertującą reklamę.